Wyzwanie

T Brown to firma zajmująca się utrzymaniem nieruchomości z siedzibą w Surrey. Musieli odświeżyć swoją flotę Motorola ES400 w systemie operacyjnym Windows i ich umowy na 300 + połączeń. Szukali najlepszej ceny i usługi. Mieli różnych dostawców sprzętu i łączności, które ostatecznie mogą być trudniejsze do zarządzania.

T Brown były zależne od niektórych aplikacji, które były migracji z systemu Windows do systemu Android. Firma podjęła decyzję o przejściu na nowy system operacyjny, co ostatecznie wytrąciło potrzebę odnowienia sprzętu.

Nasze rozwiązanie

Lesley-Anne Hawkins, Partner Channel Manager w Symec, skomentował: “Zatrudniamy niezwykle utalentowanych sprzedawców, którzy naturalnie mają w sobie bardzo konkurencyjną passę. Od czasu wdrożenia Akixi nasza produktywność poprawiła się o 15 i wpłynęła na zespół. Statystyki połączeń wzrosły, czas rozmów się powiększył, a obecnie toczy się więcej rozmów, co oczywiście prowadzi do większej sprzedaży i możliwości dla naszych partnerów.”

Symec ma dwa akixi wallboards wyświetlane, które zapewniają bezcenne i motywacyjne na pierwszy rzut oka obraz wszystkich kluczowych wskaźników wydajności zespołu sprzedaży.

“Te płyty ścienne są “ukrytym skarbem” rozwiązania Akixi”, mówi Lesley-Anne Hawkins. “Żaden szanujący się sprzedawca nie chce znajdować się na dole tabeli liderów na podstawie statystyk połączeń lub innych wskaźników. W związku z tym tablice ekspozycyjne wpływają na ich wydajność w bardzo pozytywny sposób, ponieważ członkowie zespołu sprzedaży patrzą, gdzie są pozycjonowani.

Z punktu widzenia zarządzania Akixi wyjął “domysły i przybliżenia” wcześniej zakładane w naszych wynikach sprzedaży.

Wynik

Symec przyszedł najlepiej na obu [hardware and connectivity] częściach, co jest dla nas wielką zaletą, ponieważ jest to zdecydowana przewaga mając zarówno z jednym dostawcą

Symec oferują doskonałe usługi wsparcia przemieszczania i wdrażania, które naprawdę odciążają klienta.

Wcześniej używaliśmy Symec jako dostawcy sprzętu PDA i napraw. Świetnie nadają się do współpracy z naszą umową mobilną, od wdrożenia nowych usług SMI do dostarczania sprzętu do wdrażania urządzeń