Wyzwanie

Z trzech ustalonych i odrębnych zespołów sprzedaży składających się z 15 osób, Symec znalazł się w stanie dokładnie monitorować wewnętrzną działalność telefonu sprzedaży. W miarę jak firma posuwała się naprzód ze swoją ambitną strategią wzrostu, stało się jasne, że system monitorowania i zarządzania połączeniami jest wymagany do pomiaru wydajności w odniesieniu do krytycznych kluczowych wskaźników wydajności (KPI) potrzebnych codziennie, co tydzień i co miesiąc.

Symec już zastąpił swój stary starszy system telefoniczny horizon, chmurowe rozwiązanie telefonii hosta gamma, które dało firmie większą elastyczność pod względem skalowalności i przewidywalnych miesięcznych kosztów w oparciu o liczbę użytkowników. W związku z tym rozwiązanie do zarządzania połączeniami przy użyciu podobnego modelu wdrażania opartego na chmurze — skalowalne i z kompleksowymi funkcjami raportowania, które można dostosować do ich dokładnych wymagań, a jednocześnie jest w pełni zintegrowane z nowym systemem telefonii — miałoby wybitny sens.

Wybór Akixi 1000, aplikacji z ponad 1000 integracjami operacyjnymi z Horizon, wydawał się oczywistym wyborem rozwiązania do zarządzania połączeniami.

Wyniki

Lesley-Anne Hawkins, Partner Channel Manager w Symec, skomentował: “Zatrudniamy niezwykle utalentowanych sprzedawców, którzy naturalnie mają w sobie bardzo konkurencyjną passę. Od czasu wdrożenia Akixi nasza produktywność poprawiła się o 15 i wpłynęła na zespół. Statystyki połączeń wzrosły, czas rozmów się powiększył, a obecnie toczy się więcej rozmów, co oczywiście prowadzi do większej sprzedaży i możliwości dla naszych partnerów.”

Symec ma dwa akixi wallboards wyświetlane, które zapewniają bezcenne i motywacyjne na pierwszy rzut oka obraz wszystkich kluczowych wskaźników wydajności zespołu sprzedaży.

“Te płyty ścienne są “ukrytym skarbem” rozwiązania Akixi”, mówi Lesley-Anne Hawkins. “Żaden szanujący się sprzedawca nie chce znajdować się na dole tabeli liderów na podstawie statystyk połączeń lub innych wskaźników. W związku z tym tablice ekspozycyjne wpływają na ich wydajność w bardzo pozytywny sposób, ponieważ członkowie zespołu sprzedaży patrzą, gdzie są pozycjonowani.

Z punktu widzenia zarządzania Akixi wyjął “domysły i przybliżenia” wcześniej
zakładane w naszych wynikach sprzedażowych.

Teraz wszystkie dane połączeń i informacje od naszych zespołów sprzedaży są zbierane automatycznie, a nasze raporty zarządzania dokładnie pokazują każdy aspekt operacji sprzedaży za pomocą kliknięcia myszą. Oznacza to, że dyrektor sprzedaży i dyrektor zarządzający mogą zobaczyć, jak radzimy sobie w danym momencie dnia, tygodnia lub miesiąca.

Wpływ klienta i partnera jest wyczuwalny, gdy widzą i czują szum w biurze na otwartym planie, gdy nas odwiedzają. Partnerzy są naprawdę zainteresowani wykwalifikowanymi potencjalnymi klientami, a Akixi jest naprawdę skuteczna we wspieraniu strategicznych kampanii, które prowadzimy w imieniu klientów, ponieważ możemy pokazać zwrot z inwestycji (ROI), odwiertując nasze statystyki połączeń.”

Lorne Fry, szef sprzedaży, skomentował: “Od czasu zainstalowania Akixi 1000 monitorowanie działalności mojego zespołu sprzedaży na telefonach i tworzenie osiągalnych wskaźników KPI stało się teraz prostym zadaniem. Mamy dwa ekrany ścienne widoczne na hali sprzedaży i przy tak konkurencyjnym zespole sprzedaży motywacja jest wysoka.”

Lesley-Anne podsumowała: “Jako rozwijający się biznes musimy zwiększyć sprzedaż we wszystkich naszych działaniach biznesowych, a jednocześnie zapewnić naszym partnerom doskonałą obsługę i wykwalifikowanych potencjalnych klientów”.