strona główna / Rozwiązania / Oprogramowania / Centrum Symec
SYMEC HUB to scentralizowana platforma zarządzania – jedno miejsce, z którego można zarządzać informacjami z całej połączonej firmy.
Przechwytywanie informacji w czasie rzeczywistym na urządzeniach, serwis i naprawy, dane dotyczące łączności biznesowej i zarządzanie drukowaniem w całej flocie. Jest to najlepsze rozwiązanie do informacji o zarządzaniu , które ułatwia ci życie, obniża koszty i umożliwia stworzenie wydajnej, połączonej firmy.
Jednym z najtrudniejszych zadań dla działu IT lub programu Operations Manager jest zrozumienie, jak poprawić jakość i czas szkolenia oraz obniżyć koszty.
Read More
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.