Jednym z najtrudniejszych zadań dla działu IT lub programu Operations Manager jest zrozumienie, jak poprawić jakość i czas szkolenia oraz obniżyć koszty.

Symec ma oryginalny sposób oszczędzania czasu na szkolenie pracowników, ale zapewnienie poprawy jakości.

Co to jest Device Angel?

Device Angel to aplikacja szkoleniowa na żywo z ekranowymi i dźwiękowymi przewodnikami użytkownika. Fakt, że jest na żywo oznacza, że można zrobić w czasie rzeczywistym problemy fotografowania.

Użytkownicy są prowadzeni krok po kroku przez zadania podczas szkolenia. Aplikacja nawet wykona zadanie dla nich.

Przewodniki na żywo dla systemu Android 4.4.2 lub wyższej są dostępne w Sklepie Play i Static Guides for iOS w App Store.

W jaki sposób pomaga to Twojej firmie?

Device Angel jest idealny dla każdego nowego lub tymczasowego członka personelu. Aplikacja doskonale nadaje się do tego, aby pracownicy musieli nauczyć się nowych procesów, aplikacji, różnych urządzeń i różnych systemów operacyjnych.

Wcześniej trzeba było zatrudnić kogoś, aby je wyszkolić i tracić cenny czas. Każdy proces, który można zrobić na urządzeniu, Device Angel poprowadzi Cię przez.

Wszystko, co wymaga konfiguracji, zmiany lub połączenia, które można łatwo znaleźć i zrobić w aplikacji.

Co zrobić, jeśli masz aplikację na zamówienie?

Device Angel ma ponad 100 przewodników w bibliotece, które można wybrać. Jeśli nie zrobiliśmy dla niego przewodnika, nasz zespół techniczny może go stworzyć dla Ciebie.

Dla klientów korporacyjnych Symec może zaoferować dostęp do naszej aplikacji Guide Builder. Dzięki temu możesz samodzielnie tworzyć przewodniki, umożliwiając pójście o krok dalej i dodanie dostosowania, którego może wymagać Twoja firma.

Pilota

Jeśli którykolwiek z klientów nie ma istniejącego narzędzia do zarządzania urządzeniami przenośnymi, zalecamy zdalne sterowanie, za dodatkową opłatą.

Aplikacja umożliwia pracownikowi pomocy technicznej zdalne sterowanie urządzeniem i sterowanie nim oraz przechwytywanie ekranu, aby mógł wysłać za pomocą zgłoszenia problemu.

Nie musisz fizycznie mieć urządzenia w ręku, aby zdiagnozować, umożliwiając zdalne rozwiązanie problemu.

Sekcja “Podsumowanie urządzeń” umożliwia szybką i skuteczną analizę problemów. To daje szczegółowe rozbicie informacji o urządzeniu, takich jak sieć komórkowa, sieć Wi-Fi, siła sygnału, wersja systemu operacyjnego itp.

Pilot zdalnego sterowania umożliwia nawet zarządzanie plikami, umożliwiając pracownikowi działu pomocy technicznej wyodrębnianie zapisanych plików lub konfiguracji.

MiHelp (pomoc mi)

Dane z aplikacji Device Angel zasilają również przycisk MIHelp na MISymec.

Zarządzanie szkoleniami dla użytkowników może być trudne do zarządzania. MIHelp rozbija sposób, w jaki aplikacja Device Angel jest używana w różnych regionach firmy, i sugeruje nowe przewodniki i różne sposoby szkolenia pracowników.

Dane zapewniają wgląd w punkty bólu w programach szkoleniowych dla urządzeń, czy istnieją jakieś powtarzające się tematy, a nawet wszelkie odstające w niektórych regionach firmy.

Zrozumienie potrzeb szkoleniowych użytkowników twojej floty mobilnej jest teraz niezwykle proste. Skontaktuj się teraz, aby uzyskać ograniczoną ofertę 30 off Device Angel.